O firmie

Firma MTR Międzynarodowe Targi Rzeszowskie jest największym organizatorem targów na Podkarpaciu. Podstawową jej działalnością jest organizacja imprez wystawienniczych w Hali Widowiskowo-Sportowej PODPROMIE w Rzeszowie.

MTR powstało w 2004 r. jako kontynuacja działalności wystawienniczej prowadzonej w latach wcześniejszych przez firmę InterRES International Fair Sp. z o.o. na podstawie umowy i porozumienia zawartego pomiędzy podmiotami. To właśnie w 2004 r., z uwagi na duże zainteresowanie ze strony firm, została wprowadzona druga edycja targów budownictwa. Impreza ta była inauguracją działalności Międzynarodowych Targów Rzeszowskich.

Firma z sukcesem organizuje targi w różnych branżach m.in. budowlanej, edukacyjnej, ślubnej. Największe targi organizowane przez MTR to wiosenna edycja Podkarpackich Targów Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów EXPO DOM oraz Targi Nieruchomości, które są zaliczane do największych wydarzeń tej branży w Polsce, a w opinii wystawców uważane są za najlepszą imprezę wystawienniczą „po tej stronie Wisły”.

W skali roku w imprezach wystawienniczych organizowanych przez MTR oraz partnerów udział bierze ponad 1200 firm z kraju i z zagranicy, a liczba zwiedzających sięga ponad 80.000.

MTR jest również organizatorem prestiżowego konkursu AGRO POLSKA o zasięgu ogólnopolskim, nad którym począwszy od pierwszej edycji honorowy patronat sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Podstawowym celem konkursu jest promocja najlepszych polskich produktów branży rolno-spożywczej. Obecnie zrealizowana została XXIII edycja konkursu.

Międzynarodowe Targi Rzeszowskie nieustannie się rozwijają i sukcesywnie wprowadzają nowe imprezy branżowe. Podejmując się nowych przedsięwzięć MTR stara się odpowiedzieć na zapotrzebowanie pojawiające się w regionie.

Organizowane przez MTR imprezy odbywają się przy współpracy i pod patronatem władz centralnych i regionalnych. Wykorzystując położenie geograficzne Rzeszowa, jako stolicy Podkarpacia, MTR przy realizacji przedsięwzięć wystawienniczych prowadzi intensywne działania promocyjne i marketingowe na rynkach naszych najbliższych sąsiadów (Słowacja, Ukraina).

Wykorzystując wspomniane wcześniej atuty (m.in. bliskość rynków Ukrainy i Słowacji) oraz współpracę z władzami regionalnymi, firmami i organizacjami działającymi na Podkarpaciu, jesteśmy w stanie organizować duże przedsięwzięcia o charakterze międzynarodowym, które z powodzeniem mogą konkurować z największymi tego typu w Polsce i Europie, co może mieć ogromny wpływ na rozwój i promocję naszego miasta i regionu.